Hallo allemaal,
Ik ben dus nieuw en kom uit Belgie, De Kempen. Ik vis nog niet zo erg lang op roofvis, vroeger toen ik nog heeeeeeel jong was deed ik niet anders dan vissen, op alles wat beet! Nu sinds een jaar het vissen terug opgepakt, kantvissen dus.
Door veel te lezen op het internet kwam ik bij het Kayakvissen uit, heb ze ook al bezig gezien in Zeeland wat me erg leuk en ontspannend leek. Ik heb het Kayak vissen zo in mijn hoofd gestoken dat ik het niet kon laten om er een te kopen!!!
En dat heb ik vandaag gedaan, al is het nog niet helemaal afgehandeld maar dat komt volgende week in orde.
Heb er eerst aan gedacht om een Hobie Outfitter te kopen, mooie aanbieding bij viskayak zien staan maar toch weer net iets te duur en bang dat hij niet praktisch zou zijn om alleen in te vissen!
Via Auke "BEDANKT" een link doorgekregen met een erg mooie aanbieding van een rode Hobie Outback met allerlei extras, ook niet mis maar dat verklap ik later, een visvinder zat er ook bij;) En deze Outback heb ik GEKOCHT. Ik plaats hier een foto als hij thuis is.
De bedoeling is vooral om er thuis mee te vissen op een oude zandput, grote put met uit/ingang op een kanaal, je kan er verschillende kanten op. Hier ga ik proberen om het Kayakvissen onder de knie te krijgen, mijn doel is om te gaan vissen in Zeeland, Oosterschelde,Schelphoek,Grevelingen... Ik wil in de nabije toekomst eens gaan vissen met enkele anderen om tips op te doen, dat zal ik zeker nodig hebben. Ik hoop ook dat ik deze tips hier ga vinden en dat er in de toekomst wat meer leden aankomen want erg druk is dit forum precies niet.
Wat ik momenteel als probleem zie is het vervoer, ik heb een VW Transporter, daar gooi je de Hobie niet zo maar op !!!
Jullie horen nog van mij, groetjes Els