KAI ; "ga je mee vissen?" ...ik zei; komt mooi uit , sta net alles in te laden
Hij had een nieuwe stek, waar hij gisteren zelf vier snoekbaarzen gevangen had, en of ik zin had.....en of ik zin had !!!
Dus af gesproken daar elkaar te treffen, en we kwamen zo goed als gelijk daar aan, ff wat lullen, en toen te water.
In eerste instantie viel het tegen, we kregen niets gevangen, je zag de vis azen, maar kunstaas mocht niet baten deze dag.
Al had ik wel een mini roofvisje, het kunstaas was groter dan de rover...

Toen werd het idee geoppert om eens te dropshotten, toevallig had ik twee dropshot lijntje, compleet met haak pas gekocht, met bijbehorende dropshot-loodjes, maar nog nooit gebruikt.
Nu was dus het moment.
Twee hengels opgetuigd met een dropshotmontage , een visser vol vertrouwen, en een water met roofvis...dit moest slagen.
KAI met tevens de dropshotmontage, en samen ten strijden...
En zo zou het zijn, na korte tijd, bleek dat we de juiste beslissing hadden genomen, en mocht ik een mooie snoek boven water halen.
KAI jammer genoeg niet, in tegenstelling tot zijn zeer geslaagde dag daarvoor.
Zoals een echte vismaat , gunde hij het me van harte, en genot met volle teugen van het hele gebeuren, dat toevallig nog eens op camera door hem werd vastgelegd ( Thx, Thx, Thx

Al was de dril erg kort, toch gaf deze snoek een heel spectakel, filmpje volgt nog.
Daarna nog een flinke aanbeet gehad, maar ditmaal was met 1 beet de haak en aas geheel eraf gebeten, en wapperde er alleen een lijntje boven het wateroppervlak
Al met al , een mooie dag !