26-07-2010

Plaats hier verslagen en foto's van al uw kayakvangsten!
Forum regels
Let bij het plaatsen van een vangstverslag op de volgende zaken;

Kijk eerst of er al een topic bestaat onder dezelfde datum.
Zo ja, schrijf dan jouw verslag als een reply hieronder.
Zo nee, maak dan een nieuwe topic aan met als titel alleen de datum van die dag, dus bijv. 30-09-2004 en dus niet "Superdag!" of "30-09-2004 lekker gevist".
(Dit soort teksten zijn alleen op jou van toepassing en niet op zij die hun verslag eronder toevoegen).

Je verslag hoeft zeker niet uitgebreid te zijn maar moet wel iets meer omvatten dan alleen bijv. "Vandaag niks gevangen" of "Vandaag 3 snoeken" want dat zegt de lezer niets.

Foto's die bij een verslag worden geplaatst mogen maximaal 700 pixels breed en 100kb zijn zodat ook degenen met een trage modem of een klein beeldscherm ze kunnen zien.
Eén foto per vangst is genoeg, het heeft geen zin om meerdere foto's van dezelfde vis te laten zien, tenzij dat een hele grote meerwaarde zou hebben.

Reacties op vangstverslagen mogen alleen verband houden met de vangsten. We hechten er erg veel waarde aan dat "Vangstmeldingen en foto's" vrij blijft van off-topic reacties en conversaties. Felicitaties zijn welkom maar discussies over iets anders kunnen in een daarvoor bestemd forum worden besproken. Maak daarvoor dus een nieuwe topic aan (als deze nog niet bestaat). Reakties die niets met vangstverslagen te maken hebben kunnen worden verwijderd.

26-07-2010

Berichtdoor Kai op 26 jul 2010 20:13

Hoi allemaal,

Vandaag even (of eigenlijk best wel weer een poosje) Brabant ingetrokken om wat visjes te vangen. Eerste worp meteen raak, hoe vaak heb je dat nou? Er kwam een erg klein maar fel snoekbaarsje omhoog met het dropshot-shadje. Kort daarna nog 2 van ongeveer dat formaat waarna ik besloot een wat grotere shad erop te zetten. Ik hoorde toch af en toe wel een flinke plons hier en daar. Ook weer eerste worp raak, maar nu kwam er een snoekbaars van 68 cm omhoog en deze gaf nog wel even een mooi spektakel op mijn lichte hengeltje. Erg leuk maar hierna was het afgelopen op het snoekbaarsstekje en ben ik wat gaan trollen. 3 flinke aanbeten gehad op een grote blauwe plug, vlak boven de bodem, maar niks bleef hangen helaas. Toch weer een heerlijk dagje op het water gehad met als resultaat 4 snoekbaarsjes, niet slecht lijkt me.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik was alleen, dus mooie foto's zijn het niet geworden, maar het is iets in ieder geval...

Groeten,

Kai
Een dag niks gevangen is toch nog een dag gevaren!
Kai

Re: 26-07-2010

Berichtdoor MANUS op 26 jul 2010 22:14

Hey Kai.

Je bent weer lekker aan het vangen !
Kon even niet plaatsen waar je bent geweest aan de foto's ;)

Ik ga morgen weer even met de kayak vissen, weet nog niet precies waar, ben aan het twijfelen tussen een vaste stek en twee stukken water waar nog nooit geweest ben.
Ga nu eerst kijken wat er het aantrekkelijks uit ziet op google earth :lol:

GrtZ
oude vissers sterven niet , ze ruiken alleen maar zo
MANUS

Keer terug naar vangstmeldingen en foto's