Kayakvissen in Zeeland en omstreken

Plaats hier verzoekjes voor vis buddies. Of organiseer events en afspraken. Gezamelijk kayakken is dubbel zo lekker!

Kayakvissen in Zeeland en omstreken

Berichtdoor Kai op 29 jun 2010 18:50

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, dus misschien een beetje brutaal om direct met deze vraag te komen, maar goed je moet toch wat.

Iemand zin om binnenkort eens te gaan kayakvissen in Zeeland of omstreken? Ik heb net een prijon cruiser 320 aangeschaft, maar zoek nog iemand (of meer mensen) om mee te gaan vissen, da's toch leuker. Ik vind alles goed; trollen, werpen, verticalen, zoet, zout.
Ik ben goed mobiel; kayak gaat gewoon op de dakdrager en ik ben van huis. Een zaterdag of zondag vrijmaken om te gaan vissen kan bij mij bijna altijd wel.

Groeten,

Kai
Een dag niks gevangen is toch nog een dag gevaren!
Kai

Re: Kayakvissen in Zeeland en omstreken

Berichtdoor Kai op 29 jun 2010 18:54

Oh ja, 's avonds een paar uurtjes lukt vaak ook wel :D
Kai

Berichtdoor paul op 29 jun 2010 19:02

hoi kai

ja voor mij helaas niet wij gaan meestal voor ene dag ,ik en mijn zoon,wonen in antwerpen dus rijden vaak voor een dag naar
brielse meer ,of haringvliet en ok wel steenbergse vliet en volkrak ,en oostrschelde staat ook nog op lijstje
we zijn dit jaar begonnen met kayak vissen ,vroeger altijd met boot,heel vaak op veerse meer ,maar ja das helaas verleden tijd he
wij hebben alle twee een hobie outback

grta paul en kevin
een slechte visdag is beter dan de beste dag op je werk !!!!!
paul

Berichtdoor Auke op 29 jun 2010 21:50

Hoi Kai,

Welkom op het forum!
Je zult zien dat er vaak afspraken worden gemaakt. Meestal voor een bepaalde dag en ook is er regelmatig een forumdag waar de leden van kayakvisserforum met elkaar gaan vissen op zowel zoet als zout water.

Houd de agenda in de gaten zou ik zeggen! Binnenkort een tweedaagse in de Bieschbos : http://www.kayakvisserforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=443
Een dag niet gevist is ... een dag niet gevist... :D

- Kayakvisser blog, info, verhalen en meer over kayakvissen.
Auke
Beheerder

Berichtdoor MANUS op 29 jun 2010 23:02

Welkom Kai op het forum...enjoy

En ff tussendoor, had ook het topic betrefd de Bieschbos gezien, maar kunnen wij als nieuwelingen , daar met jullie over roeien?
Of leggen wij het daar af na een paar uur (haha) , of valt het allemaal wel mee?

Kan me namelijk moeilijk een voorstelling maken van zo'n weekend, door het feit dat ik ook totaal nieuw ben met de kayak etc
oude vissers sterven niet , ze ruiken alleen maar zo
MANUS

Berichtdoor Auke op 30 jun 2010 09:43

MANUS schreef:[...] En ff tussendoor, had ook het topic betrefd de Bieschbos gezien, maar kunnen wij als nieuwelingen , daar met jullie over roeien?
Of leggen wij het daar af na een paar uur (haha) , of valt het allemaal wel mee? [...]

Kayakforum dagen zijn er juist om van elkaar te leren en natuurlijk ook gewoon gezellig met elkaar te kunnen vissen en varen met de kayak.
Overigens zijn we als eerste kayakvissers en niet super kayak atleten. je zult ons dus prima bij kunnen houden :D
Een dag niet gevist is ... een dag niet gevist... :D

- Kayakvisser blog, info, verhalen en meer over kayakvissen.
Auke
Beheerder

Berichtdoor stefanw op 30 jun 2010 11:46

Hallo Kai en welkom,

Peter ( zie forum) en ik ( woonachtig roosendaal gaan zoals het nu loopt zaterdagnacht op pad met de kayak)
We zullen vermoedelijk rond 04.30 / 05.00 vertrekken ex roosendaal.
Zoals het nu loopt wilden we te water gaan op de westerschelde ter hoogte van Borsele /ingang sloehaven.
je hebt daar op de westerschelde kant een spui ( van de centrale ) en een paar strekdammen in het water liggen , tevens ingang sloehaven worden ook vaak mooie vangsten gemaakt voor wat zeebaars betreft.
Of we 100 % naar die stek gaan weet ik nog niet zeker , ik weet eigenlijk niet goed of we daar met de kayak mogen varen aangezien er hier toch wel wat andere scheepvaart passeert zoals bijvoorbeeld op de oosterschelde.Dat moet ik nog even uitzoeken
Als er iemand van het forum weet of dat mag hou ik me aanbevolen voor wat info.. ( evt peter uit middelburg?volgens mij heb jij veel kennis van de waterwegen met jou ervaring..)
Mochten we die kant niet op gaan dan gaan we wellicht richting neeltje jans/brouwersdam noordzeekant.

Dus als er mensen zin hebben om mee te gaan horen we het wel

grt

Stefan
'
stefanw

Berichtdoor huckelberry op 30 jun 2010 14:05

ik heb daar in de buurt laatst ook nog gevaren ik vond het daar overdag al meer dan spannend genoeg :shock:
veel belachelijk hoge golven voornamelijk veroorzaakt door loodswezen,rijks waterstaat en politie boten :evil: (moet het allemaal zo hard gaan jongens :?: )
verder richting rithem vlissingen is het compleet onverantwoord als het fietsveer vlissingen berskens de haven invaard :evil: zelden zulke hoge rollende golven gezien :shock:
Laatst bijgewerkt door huckelberry op 30 jun 2010 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt
huckelberry

Berichtdoor jur606 op 30 jun 2010 14:05

Nou we toch bezig zijn :P

Ik zit te denken om zaterdag (even kijken of het in het programma gaat passen, maar ik dnek het wel) in de vroege ochtend tot zeg middag uur

Ook te gaan vissen ik wilde eigenlijk wel de zee op en oosterschelde en westerschelde doe ik nog niet acht me nog niet ervaren gewnoeg daarvoor en doe het ook nog niet :P
Ik wilde vanuits Spijkenisse zeg maar tot de grevelingen rijden. (anders gaat er teveel tijd in reizen zitten: en hou ik geen vis tijd over :P)

Iemand nog tips? (buitenkant gevelingen misschien optie hoe zijn de vangsten daar?)
Dacht aan beetje slepen met kunstaas (haring makreel lijjntje ene hengel mooie plug ofzo andere hengel (en gewoon paar uurtjes rondpeddelen?)

zeggen jullie buiten kant grevelingen? (via strandje te water dan?)

stefen en peter mocht jullie richting grevelingen gaan geef maar een gil :P
Anderen natuurlijk ook welkom?
jur606

Berichtdoor Kai op 30 jun 2010 17:00

paul schreef:hoi kai

ja voor mij helaas niet wij gaan meestal voor ene dag ,ik en mijn zoon,wonen in antwerpen dus rijden vaak voor een dag naar
brielse meer ,of haringvliet en ok wel steenbergse vliet en volkrak ,en oostrschelde staat ook nog op lijstje
we zijn dit jaar begonnen met kayak vissen ,vroeger altijd met boot,heel vaak op veerse meer ,maar ja das helaas verleden tijd he
wij hebben alle twee een hobie outback

grta paul en kevin

Hoi Paul en Kevin,

Ik ga graag een keer met jullie met jullie mee, ben ook nog een beginneling; heb mijn kayak amper een week, maar vroeger wel altijd in de kano gezeten dus het gevoel is er wel.
Laat maar even weten wanneer jullie weer van plan zijn om te gaan, dan kunnen we hopelijk een afspraak maken.

Groeten en hopelijk tot ziens!

Kai
Kai

Volgende

Keer terug naar kajak afspraken / Buddy gezocht